Skip to main content

 

Культура & технологии
электронный мультимедийный журнал

ISSN 2587-800X

  • English
  • Russian
  • Current issue
  • About
    • Regulations on the International Advisory Board and the Editorial Board
    • Editorial Board
    • Advisory Board
    • Guest Editors
    • The subjects of the journal
  • For authors
    • Publication Ethics
    • Regulations on reviewing
    • Requirements for Submission and Registration of Manuscripts of Publications
  • Archive

Breadcrumb

  1. Home
  2. Volume 4, issue 3 (2019)

Volume 4, issue 3 (2019)

Слово редактора выпуска: Серьезные компьютерные игры: где, как и почему они работают

Article

Gamification and Socio-cultural Contexts of Digital Urbanism: the General Approach to the Analysis and Prediction of Scientific Discourse

Kononova O.V.
,
Prokudin D.E.

Gamification in Insurance: Foreign Experience and Russian Practice

Makarenko E.A.

Game Setting of Political Field

Sergeeva O.V.

Social Issues in the Public Arena of Contemporary Newsgames

Bogomyagkova E.S.

Educational Potential of Early Game Journalism (on the Example of the Magazine «Dendy»)

Ivanova A.A.

Метаданные

Volume 4, issue 3 (2019)

Год: 2019
Том: 4
Выпуск: 3
Страницы: 83-140
ISSN: 2587-800X

Search

logo itmo
elibrary

crossref

Главный редактор: Прокудин Дмитрий Евгеньевич
тел. 8-921-740-49-09, e-mail: cat@itmo.ru

Editor-in-Chief: Prokudin Dmitry Evgenievich
phone. 8-921-740-49-09, e-mail: cat@itmo.ru

Разработка системы: Борисов Н.В., Захаркина В.В., Мбого И.А., Щербаков П.П.
Техническое сопровождение: Мбого И.А.
Санкт-Петербургский государственный университет, Университет ИТМО

Материалы, публикуемые в издании, ограничены для просмотра лицам в возрасте до 16 лет в соответствии с Федеральным законом от 29.12.2010 № 436-ФЗ «О защите детей от информации, причиняющей вред их здоровью и развитию» (16+).